2007-12-13

Santa Lucia!

Jag hade tänkt att skriva om en härlig och fridfull lucia idag, men tji fick jag. Mannen har inte alls mått bra och jag har fått stressa som ett djur också! Min äldsta son klarade av att läsa sin vers som pepparkaksgubbe och jag och yngste sonen försökte filma!! Det blev inte så bra, därför lägger jag inte ut det här. Jag är bättre på stillbilder får jag då säga!
Och var kommer då doodlingen in i bilden? Jo, hör och häpna. När jag stod där i publiken med alla andra föräldrar så infann sig en häftig skjorta i mängden! Den hade så coola mönster som jag genast försökte mig på att memorera!! Hehehehehe.... en sb-mamma är inget att skratta åt! Klart att jag stod och försökte komma ihåg mönstret, men det var för långt till papper och penna! Så följ mitt råd om du tänker börja doodla - ha med papper och penna vart du än går. Man vet aldrig vilka mönster man råkar på eller var man råkar se dom!! Ha en bra fortsättning på julstöket! Jag återkommer! Kram Pia

1 kommentar:

TesaB sa...

Hihihi - man lär av sina misstag! Du får väl börja söka i stadens herrklädesaffärer eller nåt! Hoppas ni alla är krya nu! Kram!