2007-12-15

Julkort på löpande band!

Då var det dags att massproducera!! Efter att ha sålt varenda julkort som jag gjort denna säsong så är jag tvungen att ta nya tag. Jag följer en sketch som en tjej som kallar sig "borntoscrap" gjort. Hon finns på communityn scrapbook.com.

Det är rätt kul med årets julpapper. Många färger som inte är de traditionella, därför är det inte så mycket rött, grönt och vitt du ser på mina kort. Men så roligt med lite andra f ärger! Alla kort jag gjorde innan var mest traditionella färger. De pennor jag använt är Vit - pentel hybrid gel ink 0.1, Silver - samma som vit. Brun - Gelly Roll och svart zig writer. Egentligen skulle jag beöhva sitta uppe hela natten med korten, men jag inser att jag inte hinner färdigt dom till måndag, eller var det imorgon som var sista postningsdagen med julfrimärken?? Du ser jag har ingen koll! Men kort är roligt, det går så mycket snabbare än en layout! :)



























































Inga kommentarer: