2009-06-28

KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje!

Jag har fått denna hedrande utmärkelse från eyovine Maja och jag blev både paff och jätteglad. Jag har liksom missat hela KAOS grejjen! Men så roligt det är att få post i brevlådan!

"KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.Varje KAOS-award innehåller: Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig SkaparglädjeSkaparens eget namn
Storlek: 10x15cm Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."

Mina nomineringar går till:

för att hon gör så härliga lo´s med karaktär och stil! Hon gillar rosa (vilket jag egentligen inte gör) och det blir så snyggt!
för din coola stil och härliga detaljer på dina lo´s! Du inspirerar mig jättemycket!
du är uppmärksammad alldeles för lite! Du gör så fina rese lo´s och gillar din enkla stil!
Kan ni skicka era adresser till mig på: piasmultronoga(snabela)hotmail.com så kommer det ett litet kort från mig! Kram Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Pia du är bara för go!! Jag blev totalt överraskar med SÅ GLAD!
TACK!! (Hade också missat hela KAOS grejen och fick läsa på lite... ).

KRAM
Anne

TesaB sa...

Men OJ! Vad GLAD jag blir!!! Gulle dig!!! (utropstecknen räcker inte riktigt till!!!). Tack snälla söta!