2009-06-28

En vår lo som jag glömt att visa!


Jag hade glömt att jag gjort den här lo´n! Den var egentligen tänkt till Veckans Skiss vecka 24
men den har legat sig varm på en hylla utan att jog kommit ihåg att skicka någon skisstolkning! Men nu får du som läser här se den i alla fall! Jag har tolkat den ganska fritt och utelämnat halva skissen och sedan har jag även vänt på skissen. så jag vet inte längre om den kan ses som en skisstolkning.

Rubriken är gjord i tre olika tekniker. Först har jag stämplat "Härliga ungar" och sedan använt rub-ons på "härlig" till sist har jag doodlat "VÅR". Metalldekorationen hittade jag, det är något som jag köpte för 2 år sen, när jag var nybörjare och jag har inte hittat något användningsområde förrän nu!

Våren är ju över för länge sen, jag hade ju tänkt visa denna vecka 24 då hettan inte ännu hade kommit, men ok! Det ser lite varmt ut med jacka nu!
Tack för att du tittar in! Kram Pia

Inga kommentarer: