2009-02-03

Distress målning

Jag fick för mig att ta fram mina distressfärger igen. De har stått där i hyllan och väntat. Jag har en lo på gång och titeln på den ska vara blåbär... ni får snart se det färdiga resultatet. Jag vet inte vad det är med vår scanner men den creme vita bakgrunden blev helt flammig! Men egentligen så är det ett helt vanligt slätt cremefärgat cardstockark. Jag ritade av några av mina enorma chipboardbokstäver och målade dem sedan med Tim holtz distress refiller: Milled Lavender, Broken China och Faded Jeans. Konturerna är ritade med Sakura Micron 0.2 penna. Det är så härligt att få kladda ibland! vi hörs snart igen! Kram Pia

5 kommentarer:

www.mariante.se sa...

Ååååå såååå snyggt!
Ska bli skoj att se hur fortsättningen blir!

TesaB sa...

Så attans snyggt, vilken genomskinlig 3D-effekt!!! Ser fram emot fortsättningen!

Ida sa...

Men va fiiin!!!! Väntar med spänning på färdig LO :-D

Anonym sa...

Görläckert! Själv leker jag med distresser hela tiden. Vem behöver mönstrat papper när man kan göra det själv? :P

Maja Stokk / eyovine sa...

WOW!! Vad läckert =)