2010-10-03

Färgglatt Månadstema på Svenskscrapbooking




Här är en bild från i somras då vi var ute i blåbärsskogen. B hittade en pinne som såg ut som ett "T" och då var ju titeln given redan från början. Så många blåbär blev det inte i hinken men däremot kladdat runt munnen! Det här är mitt bidrag till oktober månads tävling på http://www.svenskscrapbooking.se/
Jag har använt ganksa nya papper från imaginisce och chipboardbokstäver som jag målat med Tim Holtz cracklepaint "Shabby shutters". ....en ny stämpel har jag också, dödsskallen är från vildastamps.com
Tack för att du tittar in! Kram Pia

5 kommentarer:

Maritha sa...

Så stora killarna har blivit sen jag var på besök..

En kanonhärlig LO! Riktigt färgglad!

Ha en härlig kväll!
KRAM

Cindy Gay sa...

A very nice design.

all the days of our life sa...

This is GORGEOUS, Thanks for playing with us at Frosted Designs.

Barb Craft sa...

Look at all the yummy paper on this LO!! Fabulous job with the doodling/handwriting challenge!! Thanks for joining us!!
Barb :)

Debbie sa...

What a wonderful layout! Love those papers by Imaginisce! Thanks for joining us at Frosted Designs!