2009-07-18

En lo bara för att...

... det är kul att scrappa och för att jag inte kan sitta och häcka vid min dator särskilt mycket nu. Som ni ser är bildkvalitén inte den bästa * och det av den enkla anledningen att jag inte har ett bra bilhanteringsprogram för tillfället. Vår dator kraschade och nu lånar vi en så länge. Kanske redan på måndag eller tisdag (hoppas hoppas!!) så får vi tillbaka vår egna dator!
På bilden ser ni en del av familjen Å. Vi är på väg till en pick-nick med svärfar eller farfar då han fyllde 70 år i våras. Har stämplat titeln direkt på foto och fastän det blv lite misslyckat så kan man ju faktiskt ha den på det viset. Papper från Crate Papers och dekorationer från My Little Yellow Bicycle.

Tack för att du tittar in! Kram Pia
* edit: har äntligen bytt ut den sneda och mörka bilden. Nu ser det mycket bättre ut! :)

2 kommentarer:

Lillnettan sa...

Åh, underbar! Du gör så vackra saker!

Carola sa...

Halloj!

Tror det är mitt första besök på din blogg. Men jag kan lova att det inte är sista. Så mycket inspirerande och toksnygga alster här inne!!
WOWSA!!!

Kramiz Carola