2009-07-11

Basic Grey "June Bug"




Tre snabb-lo´s till MiMa´s Scrapbooking. Jag tror jag lärt mig att speed-scrappa lite! Den översta är gjord efter en skiss i tidningen Scrapbooking mm. Men nu när jag visar den i min blogg är det nog ingen idé att skicka in den va? Jag vet inte hur det är med redan visade alster. I alla fall så tog den lo´n inte mycket mer än 45 minuter att scrappa. Jag är stolt över mig själv! Mitt mål på 100 lo´s till årskiftet är realistisk, skulle i Juli scrappat 58 och är redan uppe i 61!
Tack för att du tittar in! Kram Pia

2 kommentarer:

ankiann sa...

Jättefina glada alster! Det är bra att det går fort ibland :) Jag tror att det ska vara opublicerade alster man skickar in, har för mig att jag läst det någonstanns.

annmari sa...

härliga papper :-)

kram annmari