2009-01-12

Mina egna favoriter från 2008...


















Det verkar som att de flesta lägger ut sina top 10 från förra året, eller man får väl säga att de flesta redan gjort det! hihi... Jag hade inte ens tänkt på det, för jag tycker att det blir bättre och bättre hela tiden. man utvecklas hela tiden. Så antagligen skulle jag kanske radat upp mina 10 senaste här. Men ok, jag har inte bara tittat på hur jag gjort men även vad bilderna betyder för mig och villken känslosträng som slår an när jag ser lo´n. Såååå.... Är det dessa du också valt från mitt galleri eller hade du valt någon annan? Vilken är det jag glömt enligt dig?
Detta inlägg får i alla fall summera året som var. Tack för att du tittar in! :)

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Vad kul att se alla dina vackra los samlade. Du har ju gjort så mycket fint att jag förstår att det är svårt att välja. Kram Jeanette

TesaB sa...

Vilken serie! Fantastiskt!!! Ha en bra onsdag!

pysselpetra sa...

Härligt färgglada och inspirerande layouter
tack för inspirationen!

Kamilla sa...

ÅÅå dina Layouter är så vackra!!!
Gillar dem starkt!

Rleen sa...

Pia, I love all your favorites. All gorgeous layouts. Thank you for sharing!