2008-12-11

Min lo har kommit med i Basic Grey´s Galleri!!

I morse när jag öppnade min mailbox fanns ett litet mail från Basic Grey! Det stod så här:

"Congratulations, your layout has been selected to appear in our on-line gallery at www.basicgrey.com! We appreciate your time and talent and thank you for using BasicGrey papers and embellishments.
Sincerely,The BasicGrey Team"

Om du vill se lo´n så finns den här: http://www.basicgrey.com/catalog/idea_gallery.php
Det här var en riktig överaskning, för jag har ändå försökt att få med några lo´s där tidigare, jag är ju en Basic Grey fantast! hehe! ...och här hemma har minstingen kräkts hela natten så vi får se vad som blir av denna luciahelg!! Kram Pia

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!
Vad roligt för dig :-)

Emmy sa...

Grattis!! Vad kul! :)
Jag fick med 3 stycken kort där för några månader sedan, också det oväntat och kul!

Hoppas E kryar på sig!!

Anonym sa...

Vad roligt Pia! Grattis!

Katrin sa...

Grattis! Det måste kännas helt underbart=)
Hoppas att det inte blir så mycket av magsjukan...

HA det gott!

Ammi sa...

Men vad kul, grattis, inte konstigt att du fick vara med, den är så himla fin :-)