2008-11-27

Stämpelstudion har CC i helgen!!

Tjuvstartsutmaning 1: förmedla julkänslan är mitt första bidrag. Har använt Basic Grey´s serie Wassail Chipboard som jag klätt med samma papper. Chipboardbokstäver som är målade med akrylfärg och minichips från making memories. Blommor från Prima. Skyltarna är handskrivna, kanterna är ruggade med sax och inkade med Tim Holtz distress ink pad "Walnut Stain". Metalljulgranskulan är också den handskriven! Bilden är tagen förra julafton när tomten varit hos oss och barnen hade fullt upp med alla nya saker som de fått, det är väl den lugnaste stunden på året faktiskt! Glada barn och lyckliga föräldrar! LOL!

Stämpelstudion har CC och jag är inte sen att vara med! Som brukligt ska det vara bingo och här är min bingobricka! Det är första gången jag är med i scrapbingo så det ska bli mycket spännande! Håll tummarna att jag vinner nåt! :)
Den mesta texten är handskriven och doodlad, förutom "cuttlebug" och "skärmaskin" som är dymo och DT+CC som är rub-ons! Har inkat kanterna på alla de små lapparna och dekorerat på olika vis! Lägg märke till den mittersta lappen som jag "plankat" Tim Holtz autograf på!! Så det är inte en äkta! hihi Kram Pia

1 kommentar:

Anonym sa...

Denna gillar jag jättemycket! Härligt med sepia:)