2008-08-04

Lycka/lycklig ordutmaning på Svensk scrapbooking!


Här är mitt bidrag till Augusti månads utmaning på Svenksscrapbooking.se. Temat är lycka/lycklig.
Kelly Goree är min stora inspirationskälla till denna lo. Kolla gärna in hennes blogg www.kellygoree.blogsppot.com. Tänk att få vara huvuddesigner för Basic Grey!!! Här har jag i alla fall använt Basic Greys serie "Two Scoops". Swirlarna är doodlade och den vita texten handskriven. Detta är vår stora pojke i ett klätterträd på Sagoängen i Halmstad. *kram* Pia

9 kommentarer:

Cath. sa...

Den är verkligen jättefin!
Ha det gott!

Carina sa...

Hej!
En jättefin LO på lycka.Visst är träd lockande då man är barn.

Ha,det gott!

E sa...

Så fin fin LO! Fina färger och coolt upplägg!
Kramizzz Kicken

Anonym sa...

Den har du lyckats bra med, jättefint! =)

Kram

TesaB sa...

Den här gillar jag massor!!!! Jättefin!!!

Jeanette sa...

Superfin lo. Vad härligt du kombinerat ihop färger och papper. Jättefint. Härligt kort också. Kram Jeanette

Annica H sa...

Underbar LO! Jättehärliga färger! =)

Lisbet sa...

Härligt att få klättra i träd. Snyggt

Anonym sa...

Jag älskar dina bilder och LOer med:) Du lyckas alltid fånga in stämningen i bilden och applicera den på resten av LOn så alltig blir så harmoniskt. Förstår du vad jag svammlar om.....;0)