2008-06-20

Midsommarcrop nr 6 och 7

Här är bidraget till Stämpelutmaningen, andvänd minst 4 stämplar varav en ska vara text/bokstavsstämpel. Jag har använt en Cirkelstämpel, journalingruta, trollsländestämpel och Hello!-stämpel. Pappret var ett vitt albumblad från början som jag sedan inkat med disksvamp, färgerna jag använt är: Tattered Rose, Fired Brick och Weathered Wood, distress ink pads Tim Holtz. Doodlingen är gjord med svart Zig Writer.

Här är mitt bidrag till "Stansa vilt". Jag köpte filt på Panduro på vinst och förlust, frågade om det gick att stansa med Cuttlebug, och det kunde dom inte svara på. Men jag tänkte att jag kan ju använda filten till andra saker om den inte går att stansa...MEN det GICK!! Woohoo!!

1 kommentar:

Cath. sa...

Jösses vad du har varit produktiv!
Gillar ditt kort med filten som du stansat! Snyggt!!!
Fortsatt trevlig midsommar!