2008-06-26

DT Pysselgården

Här är ytterligare en lo till Pysselgården. Det är papper från Creative Imaginations och en Chipboardnyckel från Bazzil. Ett svårt papper att scrappa men det är jättefint. Nyckeln har jag inkat med Tim Holtz distress ink pads "Vintage Photo" och skriven text med Signo White. Fotohörnen är stansade med en hörnrundare... eller vad det nu heter. Den lilla raden med hjärtan är från papprets kant som man annars klipper bort, baksidan ser ut på det viset. Den prickiga ramen är doodlad, jag kan ju inte låta bli att göra om ett papper...bara liiiite... hehe!!
Ni kommer väl på Summerscrap förresten? Den hålls på Halmstad Teater 5-6 juli, jag ska sitta och doodla där, det tycker i alla fall Anna! Mer info finns på http://www.pysselgard.se/ gå in och kolla vet ja! :)
Posted by Picasa

13 kommentarer:

Anonym sa...

Så läcker Lo. Härliga färger. Du är sååå duktig på att doodla!
Ha det så bra //Suz

M@gs sa...

Alltid lika inspirerande att kika in i din blogg. Du gör så fina saker.
Kram

Anonym sa...

Så fint igen Pia! Du är en mästare på snygga kompositioner=0) och din doodling är pricken över i:et.
Vad jag önskar att jag kunde vara på träffen i Halmstad men vi har annat bokat. Hade varit KUL att träffa dig ffa=0)

Ha det!

Kram Anne

Anonym sa...

Vilken inspiratös du är! Så härligt glad jag blir varje gång jag besöker din blogg! Tack för det :-)
Ulrika

Kamilla sa...

Den LO:n var ju jättefin!!
Visst är det en utmaning när man får papper som man inte är van,eller valt själv,men det är kul att se vad som växer fram =)

Anonym sa...

Superfin LO, vad duktig du är! =)

Ha en bra kväll, kram

Karolina/karehed sa...

Gillar verkligen layouten. Ramen runt kortet är så fin och fotografiet helt underbart! :0)

Annica H sa...

Håller med dig! Fint papper, men "svårt"... Jag har åxå några sådana på lager, och vet inte vad jag ska hitta på! Söker inspiration hos dig nu! :)

Anonym sa...

Som du själv skerv - ett helt underbart papper, men svårt att scrappa. Tycker dock att du har lyckats förträffligt!! Det blev en jättf fin LO.

SasSa sa...

Ljuvlig lo! Förstår att det var svårt att scrappa men du har verkligen lyckats bra.
Kram SasSa

Anonym sa...

Vilken ljuvlig LO! Papperet var ju helt underbart, snälla var har du köpt det? :-D

Unknown sa...

Pappret är från www.pysselgard.se Creative Imaginations. Finns även i rosa om man vill scrappa med flicktext och flickfoton! :)

Anonym sa...

Gillade denna färgstarka LO mycket! Tack för härlig inspiration.

Kram