2008-02-11

Kan man bli sötare?


Jag tänkte scrappa ikväll och skulle ta lite roliga bilder på minstingen, hehe... han är väldigt tacksam att fotografera! Det finns inte en bild som han ser dålig ut på! Och här har vi honom, med tigertröjan på som han själv kallar den! Vi har precis varit nere i tvättstugan och satt igång en tvätt i vår nya maskin! Wow säger jag bara, 7,5 kilos kapacitet och tyst som en smygande indian! Vår gamla var förstås helt slutkörd!

Jag är inne på att använda svart cardstock nu, det blir jättesnyggt med de roliga nya papprena från Basic Grey, Two Scoops! Se den nedre lo´ten. Sen ska jag pröva mig på att använda acrylfärg när jag doodlar, inte pennor utan pensel, får se hur det går!

Förresten, kan man tro att sonen har feber och är allmänt dassig idag? Det är svårt att tro utifrån denna härliga bild! Men så är det, feber, hosta och snorig till 1000, det är det som blött ner hans väst! Ha en skön vecka!