2008-01-02

Nervös väntan

Det är mycket som man ska vänta på nuförtiden. Julen är över och att vänta på tomten får vi göra nästan ett år till. Nyårsafton har även den passerat och nu ska man fylla det här året med nya minnen och upplevelser.
Min lillasyster väntar barn. Jag ska bli moster för första gången. Det hoppas jag inte ska hända förrän tidigast i slutet på Februari. Jag har fått ett uppdrag av henne att göra ett minialbum på de ultraljudsbilder som hon har på bäbisen. Det är ett kul projekt. Får se vad det blir av det!
Det är många födelsedagar nu i vår. Nästa är nu direkt på fredag. Måste hinna göra ett kort! Mannen fyller år i slutet på januari också. Vad ska man hitta på då?
I år är det 10 år sedan vi gifte oss också! Vi har inte börjat planera något, men det blir spännande i September också!
Det som är mest nervöst just nu är att jag skickat in mitt bidrag till Skaparlusten och hon har lagt in mig bland bidragen i hennes blog! Har både hjärtklappning och handsvett! Huuu!!!

1 kommentar:

TesaB sa...

Jag håller alla tummar jag har vännen! Dina bidrag är fantastiska - som alltid! Lådan är hur söt som helst och LO'n är en av mina favoriter alla kategorier någonsin. Den liksom bara slår emot en - ögonen dras till den som magneter och man fylls av glädje!

Och vilket kul uppdrag att göra minialbum av ultraljuden!!!